Glad blås dag.....
| Idag får vi hålla i alla våra saker, för som det blåser. Det är nog bäst att inte ta skogspromenaden , utan en promenad längs vägen får väl duga... |
Sedan är det ju skönt att komma in fast det är städning som gäller....
Men har man varit i affären och hittat vår blommor är det ju hur mysigt som helst,..
att pynta och göra fint inne...
och ute . När jag letade i mina gömmor så hittade jag denna gamla fina höna . fast det är ett tag till påsken är här så kan man ju inte stoppa in henne igen . hon får var ute i orangeriet.
GLAD BLÅS DAG SANNE

