söndag 29 januari 2017

Tillbaka....






Efter ett långt uppehåll,
 har jag nu sakta men säkert vaknat igen ......
kanske skulle man vara en björn som går i iden 
för det är lite, det jag har gjort....




 efter en lång sjukskrivning har jag nu börjat att arbeta halvtid.
 Å gud vad det är jobbigt....men roligt.
andra halvan 
känns det som om jag sover bort, 
orkar ingenting
men tiden läker sår....

Nu går vi mot ljusare tider.... 
jag liksom vaknade till liv i affären 
när jag såg dessa
Lök växter o Rosmarin så dom 
 fick följa med mig hem i  orangeriet.

 Härligt 


Det var någon vis människa som sa
 -Man ska bjuda kroppen på något gott, 
så att själen får lust att bo i den.



HA EN HÄRLIG VINTER DAG.

SANNE