lördag 10 juni 2017

snart...



 Nu växer det så det knakar, 
iallafall inne i orangeriet, 
ute är det kallt eller är det sommar?
ser ni vindruvorna...
dom första för mig,
längtar....


 tomaterna mognar snart.....


egen odlad aubergine, ser jag framemot .....


Yes, det blir fikon i år också....


smultron, blåbär och bondbönan...
snart är dom alla färdiga...


snart, snart är dom färdiga
 att av njuta....
lite vatten, värme och kärlek
 för såväl växter och som för människor
är vi alla behov av ....

Längta så gott

SANNE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar